#1 | تصاویری که احساس را به بیننده منتقل کند!

تصاویر احساسی می تونه روی افرادی که می شه گفت یه جورایی عاشقن و احساساتی، تاثیر بذاره و سایت شما رو توی ذهنش ماندگار کنه. اگه موضوع یک تصویر ناراحت کننده است و باعث نفوذ در احساسات فرد شود شما شانس بیشتری دارید! یک نمونه تصویر ...

Nice pic

برای مثال اگه یک بیننده این تصویر را ببیند... احساسی که شما در تصویر گنجاده اید را درک می کند و لگر شما بیننده باشید مشخصا احساس شادی می کنید و باعث می شه این تصویر رو دوست داشته باشید :)

#2 | تکان دهنده!

تصاویری که بیننده را شوکه می کند! تاکتیک تصاویر تکان دهنده، کارش رو به خوبی انجام میده... مطمئن باشد! این تصویر باید مربوط به هدف سایت باشد! تصاویر بی ربط هیچ یخی رو از بازدیدکنندتون آب نمی کنه و حتی ممکنه اثر برعکس هم بذاره! اهداف این نوع تصاویر انتقال پیام وبسایت شما به بیننده است.

Shok-and-Awe-image

#3 | جذب کننده

تصاویری که افراد را جذب می کنند خیلی نادر هستند. اگر خیلی وقت پیش یک سایت را دیده اید و هنوز آن را به یاد می آورید به خاطر تصاویری است که شما را جذب کرده و فراموش نمی کنید. این تصاویر باعث می شوند، که فکر کنیم این تصاویر چه معنی دارند.

Facinate

#4 | تصاویری که از هدر رفتن وقت بازدیدکننده جلوگیری می کنند!

تصاویر وبسایت نیاز به کمی وقت دارند تا سنجیده بشند! اگه شما تصاویر قالب وبسایتتون رو به سرعت عوض نمی کنید، شانس بهتری برای تست دارید.این سنجش زمانی بیشتر به کار شما میاد که می خواهید سایتتون رو بازسازی و از اول طراحی کنید. این دلیل مهم بودن اینه که تاصویر باید همیشه تازه به نظر برسند.


Timelesness-image

برای مثال در تصویر بالا یک راهنما و تصویر ساده و جذاب وجود دارد که باعث جلوگیری از صرف وقت اضافی می شود. همان طور که می بینید یک راهنما در سمت چپ وجود دارد که کار کاربران را راحت تر کنند.


#6 | هم ترازی با برند یا وبسایت شما

بهترین تصاویر اونهایی هستند که به نحو احسن با برند شما هم تراز شده باشن. یعنی از طریق آن تصویر بتوان در مورد محصولات، برند، سرویس و ... اطلاعاتی دریافت کرد

Brand-Logo-Image


خوب ... آنا دیزاین هم تجربیاتشو با شما اشتراک گذاشت! منتظظر نظرات شما دوستان عزیز هستم :)